Monday 25 July 2011

bla..bla..bla...

seminggu baru nak update..;(
lagi 1 mggu je nak ramadhan...;)
aku suke! sbb nanty mesty berat turun...
tapi kan,,,,,kerja la...waaa...kalu kerja malam, lepas buke x dapat dah nak tengok tv..
lepak...men mercun ker..hehe..
ala...penat lh...rase cam nak bhenti jer...hehe,,
tapi..xde duit nanti...xpelah..
aku akan bertahan sampai 29 ramadhan ..insyaALLAH...;)
ya Allah..kuatkan semangat aku..nak menempuh bulan ramadhan ini..

aku sebenarnye x sangke lak..
yg this year aku akn sambut ramadhan dengan keadaan mcm ni...
i mean, dlm keadaan kerja...
sebab aku ingat aku akn smbung blaja...haha..
rupenye lmbat ...
erm...baru berangan puase dekat u...
dgan kawan2...
ergh..
berangan jer lahhh....;(

rase nak beli fon baru..haha...
eyh,,x paya la nak mmbazir kot..haha...
lambatnye nak dapat gaji..nak shopping..hehe..=P

No comments:

Post a Comment

leave a comment :)