Saturday 12 November 2011

enjoy di shah alam! :)

asalammualaikum.. :)


okay ! aku nak cerita pasal aku di shah alam. memang best lah duk sini sebab fully supported by my sister. haha BUT Aku tak dapat lah nak merewang tak tentu pasal with my kriss MBA lagi.haha
tak dapat nak berdating lagi. :p

okay.. malam tadi aku pergi dinner dekat ayam penyet wong solo.. seksyen 7 i think ..

                                          memang awesome lah rasenyer! terangkat..! pedas tapi sedap!




lepas itu, kami pergi ke tutti fruitty .. haha. memang cool . *maklumlah melake takde tutti fruitty.. agak teruja lah nak makankan..jarang2 dapat makan bendani weh! memang superb lah . tengok harga lah..boleh tahan jugak..haha..:p nasib bukan gune duit aku.. haha..:pp


                                               okay ! muke aku buruk gila.. aku tahu.. haha :P





                                                    okay, ni ajai.. my sister.. :)



then. ahad ni aku nak balik melaka sudah.. :) yess! bole merewang lagi..haha..:P
sekarang ni aku jage anak buah aku la..yg bnyak kerenah tuh. zaraa irinaa.. hehe :)

                                                         haha..zaraa irina.. ;)


zaraa irina,. kadag2 ucu malas nak layan zaraa, sebab ucu nak main facebook.. sorry zaraa..;)
iloveyou zaraa irina.. :))




sayasayangawaksampaibilabila :)

No comments:

Post a Comment

leave a comment :)