Saturday 26 November 2011

mengomel .. :D

asalammualaikum..

lately ,
aku dapati, ade someone from UK yang bace blog aku ..:)
dah 2 kali dah semenjak aku letak traffic feed tuh dekat blog aku ..
aku macam tahu jer siape yang dekat UK tuh.. tapi tak berani nak cakap ..
takut salah orang lah pulak .. erm..sebab aku tade kenal sape2 dari UK, or study dekat UK melainkan dia..
takkanlah mat salleh pulak nak bace blog aku ..faham ker ? haha :D
aku yakin , mesti dia .... :)

facebook die pon dah deactivate kot.. sebab aku search dah takde..
takkan lah die nak block aku ?
takde sebab kot ? ishh! musykil betul lah  :(

kalau betullah die..., dan die bace blog aku ni, dan dia mesti akan faham aku maksudkan diri dia :)
(ape ayat aku ni tunggang langgang ?) aku ade pesanan untuk dia ....


untuk HM :)

since kita pernah berkawan , kite selalu contact even dalam fb sahaja ..
i still ingat dekat u, and anggap u sebagai kawan sampai bila bila :)
sebab u pernah dengar masalah i .. disaat i mmerlukan seorang teman , u ade untuk mendengarr :)
i pon tak tahu kenape suddenly u hilang macam tu jer ..
 u pernah hilang , then muncul semulaa.. then hilang balikk.. hishh , pelik lahh ..
u dah tak sudi ea, nak kawan dengan i :(
btw , i happy dapat kawan dengan u ..walaupun sekejap :)
hope u happy always :D


bye ..

No comments:

Post a Comment

leave a comment :)