Sunday 25 March 2012

exam just around the corner ..

exam mid sem lagi 2 hari jer lagi ...
tapi aku ......
masih lagi di awang awangan ....
aku stuck dekat anatomy ... 
malam tadi aku study gak anat.. tapi ....tak leyh nak 100% concentration .. 
YA ALLAH ..

ade gak yg member aku dah study gila2 ...macam nak FINAL lak aku tengok ...
hahaa .. memang la MID SEM jer .. tapi kan .. kalau fail kan malu .... 
aku just pelik .. exam anatomy sejam je .... tapi bnyak bende nak kene bace ... eee .. pening laaa ...
kadang2 aku tga study2, aku jerit sorang2 .. roomate aku pon pelik . haha .. 
memang mental disorder ke aku ni .... 

aku jenis memang tak boley nak fokus benda tu dalam mase yang lama ,, paling lame pon 5 ke 10 minit ...
then, start la aku tgok cermin , .. picit2 muke laaa... aku mkn coklat la .. mcm2 la... adui .. roziana .. bila nak berubah ,...ni bukan SPM  okayy .... 

mane janji2 aku dulu ,,, janji2 yang akan study betul2 ,...
janji yang aku takkan ulangi kesilapan aku yg dulu ....
untuk mid sem ni aku just harap aku LULUS JER .... 
untuk final ni .......ak tak yakin aku boleh dapat 4 flat .. tapi aku akan cube sedaya upaya aku ,....
tapikannn , bile dah praktikal mesti lagi malas nak study kann .... adusss .. yela.. kerja penat ....
aduii .. macam mane nak manage time nihh .. aku dah la lembik .. sikit2 penat .. nak tido jer ..lembik btol badan aku ni .. aku nak jadik KUAT LAAA .....



lepas ni dah praktikal .... 
dah tak dok KSKB dah ... dok hostel kat HTAR , KLANG ..
aduss ,, macam tak best jer .,.. 
bukan tak best ape ... just nak pindah randah ..
malas dowhhh .. nak angkut2 barang ape semua .. eeeee.. leceh dohh !!
aku dah la tak suke bende2 yg merumitkan ... macam mane nii .....damn ! 
YA ALLAH , BERIKAN AKU KEKUATAN ...


SOAL HATI .....
 aku taknak cerita lagi pasal hati dan perasaan disini ....
entah la .... 
hanya kawan2 lama je yg faham perasaan aku ...
aku memang tak tetap pendirian .. 
yes ! nak cakap aku jahat ? silakan ...
aku rasa aku dah banyak  beri peluang .... 
nak cakap aku tak faham kau ? silakan .... 
sebab kau lagi banyak kali tak faham aku ... 
TAKPELAH ...AKU HAPPY DENGAN KAWAN2 AKU DISINI ...
DIORANG BOLEH BUAT AKU HAPPY , BOLEH BUAT AKU GELAK .....
AKU SAYANG MEREKA .. :)

sudah lah .. aku malas nak fikir benda yang tak sepatutnya aku pening kepala ..
fokus utama aku disini ialah , BELAJAR ..sebab setiap benda yg tak berape nak elok aku buat disini, aku mesti teringat kat mak bapak aku ,... 
kalau kawan ajak aku keluar , aku mesti ingat pesan mak aku ...
GUNA DUIT , JIMAT2,, JANGAN NAK MEMBAZIR SANA SINI ....
sebab aku sendiri susah .. mak aku susah , bapak aku susah .. aku bukan org kaya ....

TAPI , nanti bila dpat elaun , boleh la kott , nak membazir sikit .. haha ...
sekali sekala .. ape salahnyerr ... DENGAR KATE ELAUN NAK NAIK ...
tak tahu laa aku ... kalau naik , bagus ALHAMDULILLAH ..... :D

pastu, aku ade dengar khabar angin mengatakan ......
rules baru ... TAK BOLEH KELUAR SELEPAS PUKUL 7 ! 
OMG ! 
gila bosan ... even aku kat rumah pon mak kasi aku kuar malam.. tapi balik kul 10 ...
COME ON LA .. tak REMAJA  la mcm nih .... 
kalau pukul 10 tuh boleh blah lagi laa .. ni kul 7 .. pergh ! 
waktu student la nak enjoy2 ngn kawan .. nanti dah kerja .. tak leyh da nak wat cmtu .....
aaaaa ,, nanti kalau balik kmpong pon , tak leyh nak lambat2 . kene rushing sebab nak smpai sebelom kul 7.
timbang rasa laa sikit ... 
ADUHAII .. kasihanilah kami KMM .. mcm sekolah dah ..... nak FREEDOMM !!!

EH2 .. lebih2 lak aku luah perasaan kat sini kann.. hehe ..
byee .. doakan aku yang terbaik ... AMIN .. :)


No comments:

Post a Comment

leave a comment :)