Monday 11 June 2012

accident :'(

okay . semalam kan.. aku eksident . haha .
sepanjang aku bawak motor , 1st time lah aku merima habuan aku =='

yess . kalau tak kene sampai bila2 pon aku takkan insaf .,
tapi tapi tapi ..............SAKIT .. Huhuhu :'(

tapi bukan salah aku ...(situasi di MELAKA RAYA)
KETE tu yg salah .. dari parking belah kiri .
tetibe kuar dari parking die terus keluar tanpe bagi signal. then aku pon slow konon nak potong kanan .
tetibe die nak masuk simpang kanan .
aku mase tu dalam kelajuan 60  kmperhour
(mase tu jalan lengang takde kete )

aku sempat brek ar.. kalu x, memang barai la motor aku . dengan aku sekali barai laa ..

sempat brek, tapi x sempat mengelak sebab die ke kanan . then , aku langgar la bontot kete blah kanan die .
aku pon cium tergolek kat jalan raye tuhh . huhu

jalan raye tengah panas kot . dalam kul 3 cam tuh ..

org ramai tolong aku laa. sebab terang2 an kete tuh yg salah .
1st,
 aku rasa kaki kiri aku sakit sangat2 ..
tak leh bangun. nasib baik tak patah ..

2nd, aku dengar ade org marah untie tu (yg langgar aku )
"lu gila ka masuk tak bagi signal"

haha . yes. nasib bukan aku yg bersalah ...

3rd, baru aku sedar tapak tangan aku  berdarah ..

4th, aku nampak bonjolan kat peha aku . bengkak besar gila .

pastu dia bawak aku kat klinik..
kene wat dressing wo kat luke tu.. sakitt . selama ni aku tengok patient kene wat dressing rileks je. luka besar2 lak tuh , tapi aku sikit je dah jerit2, haha. sakit woo..
pastu kene injection ATT . HEHE ..

pastu da selesai semua.. balik2 confirm2 laa aku kene bising ngn mak. nak wat cammane ..
kene la perintah berkurung . "KAU TUNGGU SAMPAI BAIK DULU BARU BOLEH KUAR RUMAH!" GGRRR ,, =='

malam tadi sakit2 gak laa ..
bengkak kat peha besar gilaa . ade bape bijik tah .
jalan pon kengkang , hehe


tangan aku. haha


memang nampak sikit je. tapi sakit .. lebam kat peha tak boleh la nak upload. aurat2 . hehe :)
tapi besar la..

hari ni aku start da sakit badan. sakit2 belakang , leher semua nak sakit ,. aduhh nasib badan . malam2 tangan plak yg denyut2 . sabar jelaa.

thanks la kat hairi n safir die yg tolong aku semalam walau die gelakkan aku . haha

#end #


2 comments:

  1. Haha~
    Lain kali hati2 kalau xde pglman~
    Trauma x? haha

    ReplyDelete
  2. yg ni dijadikan pengalaman la.. hehe
    trauma sikit je.. pastu okay dah.. hee :)

    ReplyDelete

leave a comment :)