Wednesday 1 August 2012

1st time berpuasa tanpa keluarga :)

seperti yang anda sedia maklum, tahun ni, sepanjang lapan belas tahun aku hidup, inilah kali pertama aku berpuasa berjauhan dengan family .

perasaan ? ouh .. NOTHING .
HAHA .

mula2 rasa macam okay lah . boleh laa.. takDE  ape sangat ..
tapi da 2, 3 hari rase cm tak best la.. makanan macam tak best.. bazaar sini pon macam ape tah .
kat MELAKA lagi best . rindu ar kuih muih .. wwaaaaa  air katira ..

bosan berpuasa kat sini. totally bosan . nak hadap 3 tahun.. haha ..

SAHUR ?  sahur ok je. aku x kisah sangat sahur sebab aku x bape nak gemar sahur2 nii ..

selalu nak tidur aku makan sekali la. roti je x pon minum air .. aku x suke sahur nasik ...

okay la... so far bulan pose ni xde la banyak sangat assignment .

agak rileks laa jugak ..

rindu nak balik rumah . nak berbuka kat rumah .. :)

alhamdulillah , cuti raya gabung ngn MID SEM so, total DUA MINGGU :))


SERONOKKNYEEE !!

TAPI ...........

AK RINDU LA KAT FARITH ...

:'(

bila nak jumpe ... iskk ..

rindu sangat2. dah sebulan tak jumpe .. takpe lah... dugaan di bulan ramdhan . hehe ..

<3 u ..



2 comments:

leave a comment :)