Sunday 7 October 2012

bukan MERUNGUT cuma MELUAH :')

asalammualaikum .

di sini , aku (roziana binti saleh ) . ingin meluahkan perasaan. haha ,.

bahawasanya aku rasa sangat2 penat pada tika dan saat ini . dan tidak tetanggung olehku  hendak membuat assignment ...

arghh ! kenapa mesti ada assgnment time praktikal . penat ouh penatt !
dah la ade prep . kalau petang aku boleh blah agy .. ni pagi pon ada . kul 8 sampai 11 . pergh . mane acii .. die dah amik masa TIDO gua !! bab TIDO ngan MAKAN jgn main2 eyh . tak boleh nk kompromi . HAHA

petang prep 2 jam .
pagi prep 3 jam .. mane aci ... kenapa ouh kenapa . !!

duit pon makin hari makin sikit .. mana mau carik laa ,.. ishhh ..

mcm mana nak jadi pelajar cemerlang ni roziana .. time PREP kau PONTENG,, time KERJA kau MALAS ,, dalam KELAS kau MAIN2 .. ASSIGNMENT kau TIRU  ..

aku cuba nak buat dgn sendirinya . tapiiiiiiii......... aku tidak berdaya ,.haha
ape hal malam nie ayaat aku kemain pelik agy ..

wahh . ak nak balik . nak ambik semangat semula ...

nak balik nak balik nak balik ,.

minggu nie aku mesty start study .
yang paling aku lemah ...
ANATOMY , SURGICAL 2 ,PHARMACO .,. tu je yg paling aku lemah . banyakk ouhh . haha ..

okay , minggu ni punya goal :

::: TIDUR        ----   KURANGKAN .
::: MAKAN    ----    KURANGKAN
:::BERCINTA ---     KURANGKAN
::: ON9           ---     KURANGKAN

hahha , boleh ker .. insyaALLAH aku boleh !!!


No comments:

Post a Comment

leave a comment :)