Tuesday 28 June 2011

campur stuff...

dah lame aku x update blog nih...
since aku balik melaka arituh...
sekrang aku kat shah alam..teman ajai operation gigi....
dah mintak teman kan..lagi pon bukan aku kerja...;)
ouh.. pagi tadi...aku mimpi indah..
aku x pasti sama ade itu mimpi atau realiti...
huh..
aku mengarut lagi..haha

nak kerja ke x?
keje kat melaka? mane eyh....
keje kat tg malim? tapi moto aku MBA xde....
kalu x kerja...xde duit nak raye..kasut..seluar..baju...
xkan xyah beli....
dah nak bulan puase nih...xkan nak keje..laa..malas gila..
erghh...malas lah nak fikir semua bnda nih...
sepatutnye bnda nih aku x payah fikir sekarang...
ergh...
jelous gila...dgan kawan yg dah ade cmpus life...
masuk u...argh...bez gila..walau depressing...kan..
ha..lmbatnye turn aku...
x boleh sabar nih.........

No comments:

Post a Comment

leave a comment :)