Tuesday 6 September 2011

AKU REDHA.;)

gambar raya aku x sempat upload coz internet lmbat gila...

Satu kesilapan boleh memberi beribu sesalan dan kesedihan.
Boleh memberi sejuta makna dan kesedaran..

dan sekarang aku dah sedar...
kesilapan yg kecik 2 bole merubah aku punye mase depan..dan sekarang..
aku sendiri x tahu ape ,mase depan aku..i mean, aku x boleh nak plan dah ape mase depan aku..
aku rase macam dah hancur.....

ya allah..
kalau ini lah satu2 nye peluang yang aku ade..,
jalan yang aku ade..yang engkau beri kan pada aku..
aku terima..aku redha..
aku akan lakukan sebaik2nya..
bimbing aku..
tolong aku..
permudahkan segala urusan aku kelak..
AMIN YARABBAL ALAMIN..

SERIOUSLY..
AKU TERAMAT2 LAH RISAU...
aku risau...kalau aku x boleh bawa...
argh...
kalau org lain boleh, xkan aku x boleh??
tapi...
aku sendiri x yakin pade diri aku sendiri...
ya allah.
aku x boleh menyerah kalah sebelum mencuba...
yg penting usaha!!
yess..aku boleh lakukann!!!

No comments:

Post a Comment

leave a comment :)