Monday 5 September 2011

I AM BACKK!

HAHA..yess..akhirnye selepas sebulan aku x update blog aku nih...
ade gak mase aku nak update...
macam2 benda aku lalui sepanjang 1 bulan bkerja n bulan puase...

my birthday!
rasenye belom terlambat aku nak wish birthday utuk diri aku sendiri..;)
happy birthday to myselff~
aku da besarr..
18 tahunn..
horreeyy! haha.. =D
perlu ke aku nak gembira macam ni? hahha
ok..tahun ni yg 1st wush aku ialah kawan aku,.
name die RULHAIZAH..
HAHA
2 tahun berturut die pegang rekodd..haha...
die jugak lah satu2 nyer yg bagi ak hadiah..hee.. thanks kawan..



ok..kerja..
macam2 aku dapat bile kerja..
macam2 perangai aku dapat tengok....
ade jugak buat aku sedih...sebab....entah,..
mostly semua beli baju raye, kasut raye ngn family diorang...
aku je x..haha..tapi aku da biase..
gado ngn customer pon aku pernah..haha.
sape suh kurang ajar sangat..
x takut la...paling2 pon aku kene buang kerja kalu aku awan die..haha..=D





ok..rya pulak..
tahun ni raye aku macam biase..;)
x de pape pon yg menarik..
duit raye pon makin kurang..
maklum la..da 18 tahun..kih3..
baju aku tahun ni warne turqoise..nak tengok?jap2 aku upload haha...

No comments:

Post a Comment

leave a comment :)