Monday 1 August 2011

cerita pasal puasa =p

ok! cerita pasal puase aku ni...
puase @ramadan aku tahun ni berbeza dengan yang lain...
sebab tahun ni aku berpuase smbil bekerja...
so,,,
xde lah hari2 aku pergi bazaar ramadan ngn rul..macam taun lepas..haha
asik muke kiteorg jer pergi sane,,hahha..lawak.2..

xde lah malam2 aku dapat main mercun dengan anak buah aku...
diorang pon dah x der,,,


xde lah dapat tengok tb lepas buka pose...sebab aku dah keja..

uwaa...malam raye pon kerja..entah pukul berape balik...
gila....
aku dengar sepanjang bulan pose ni xde cuti..
kerja kene full..10 pagi, 11 malam maybe..
gila! org bukan robot ok
aku memang x boleh tahan lah...
dah la komisen x dapat....
SEDAP2 JER PERMANENT dapat komisen..
yang part time die, jual kasut mcm na maty x dapat ape2..gaji ikot jam..
wah..lemak ah!

ini tidak adill!
aku ikut kak bella..die nak bhenty, aku pon nak ikut..hehe
mane boleh tahan ini macam...

sepanjang aku kerja, macam2 org aku jumpe..haha..
bez lah tengok ragam manusia..aku suke perhatikn orang...

pakaian die.., cara die jalan, percakapan..macam2..
ade gak lah yg sombong2..lantak lah..peduli ape aku..
ko senyum, aku senyum..ko tanye, aku jawab,..
ko diam, aku lagi lah diam..
hehe...

aku bukan lah peramah yg tibe2 nak tegur org..
aku x macam shida yg sume pkerja kat keluargeku 2 dia kenal...
aku sangatlah malu nak memulakan perbicaraan pertama..;)
so sape yg nak kenal aku, kene tegur aku dulu..haha...
aku x tahu lah..nak teruskan kerja atau x...
entah..
bila difikirkan.
aku sngat lah nak gune duit..
entah3..pening2!!

No comments:

Post a Comment

leave a comment :)