Saturday 21 April 2012

cepat nya masa berlalu :D

cepatnya masa berlalu ., pejam celik je dah 2 minggu dekat sini .. :)

sepanjang 2 minggu aku berkerja sebagai nurse ni * ayat tak agak2 :p  mcm2 pengalaman yg aku dapat . semuanya best2 belaka .. :) yg kelakau pon ade gak .. tengok2 patient punya ragam .. haha . ade auntie yg comel walaupun da tua ..  kelakar sangat .. serius .. kerja aku amik observation jelah . bosan jgak. setiap  4 jam nak amik . law gune manual  nak amik BP lagi la penat . nak pam2 .. aduhai, kadang2 guna gak yg auto *kalau puan tahu mesti kene mrah :p.. pastu ade patient nak g toilet, bawak la naik wheelchair tuhh.. hehe ,, tukar pampers ... tukar baju . cabut branula paling best . haha .macam2 kerja lagi la.. huhu , amik temperature , kemas katil, pasang bedsheet .,awesome :D

kadang2 aku malas nak g keje gak . sebab belajar dlm kelas lagi best ..tapi ngntok lak.. huhu ..

staff nurse semua okay , puan pon okay la jugak . setakat ni takde masalah .. aku happy kat sini .. i mean happy dengan org2 kat sini , JAMIE, FEZRA . semuanya buat aku happy . at least takde lah stress sangat .. rase macam nak roomate ngn MINAH 2 ORG  ni je kat sg buloh .

tapi kesian gak kat roomate aku yg sekarang (mira) dia okay je . cume kuat tido. haha :p
takpelah .. die pon same gile gak ngn aku. kire boleh ngam lahh .. cian FEZRA xde roomate tuk sem depan .. huhu ..


okay . cerita pasal final exam ..

around the corner je beb ! 7 mei . 2 minggu lebih je lagi . eishh ! biar betul ni . macam mane nak hafal anatomi ni wey ..perghh .. ni yg stress ni !!

macam tak caye je.... adakah aku bermimpi .??  aku nak naik sem2 . nak pakai bip KALER HIJAU .
haha .. yg lain3 x risau sangat .. anatomi tuh ... alahaiiii ... mase prep tadi aku study taw .. tapi fokus 15 minit. hehe .. budak2 sume bising . then aku start ar tersenggut2 .  haha .. last2 da ngntok sgt, aku pon blah  naik atas terus tido atas katil. lagi best . haha ..

esok kerja pagi . lemahnye nak bangun awal. malasnya nak amik observation .. huwaa.. nak balik ksksb .. suasana di sini tak best .,. tak dapat lepak2 kt kafe .. busann ...hidup di sini hanya untuk g hospital je. , dah memang itu tujuan aku berada di sini kan.

aku tak sangke ade yg cakap aku ni sumber inspirasi die la. haha. amboi, takyah la sampai cmtu . malu aku .. BTW  thanks la ye farahin .. hehe :p

tata .... :D 

No comments:

Post a Comment

leave a comment :)