Monday 16 April 2012

EMOSI ..

EMOSI . kenape tah sejak 2,3 hari ni emosi aku tak menentu . rase sedih ... asal malam je sedih ... sikit2 rase nak  nangis je .. cume aku tahan je lahh . takkan aku nak nangis lak .. buat malu je jamie ngn fezra nampak .. tapi malam tadi aku nangis bawah selimut ,, kenapa kalau SAKIT HATI AIR MATA YANG KELUAR .....totally hate this feeling ....

selalu dalam bilik suare aku je yg gelak .. haha .. ceria kan aku ? aku tak seperti yg di sangka . di sebalik senyuman ade kedukaan lah :) entah la ...

asik aku je nak kene faham org , kenapa org tak pernah fahami aku ,... kenape selalu macam ni ek . jahat sangat ke aku nih ?? memang aku dilahirkan untuk macam ni ehh .... aaaaa .. tension ...

ke sebab aku tension ngn kerja .. ke mental n fizikal aku letih ? dengan stress sebab result exam aku , fikirkan nak final lagi ..,nak kate kerja penat , boleh tahan lah penatnye ... tapi .., entah lahh .. ape lagi yg aku nak sebenarnya ...

aku tak fahammmm !!

pasal kerja ? kadang2 aku seronok  gak kerja ... macam2 gelagat patient yg ade .. haha .. alhamdulillah, rase geli tu dah semakin berkurang .. hehe .. ade laa sikit2 .... ngee .. esok kerja petang .. ade assignment lak tak siap.. aduhai .. ingatkan praktikal xde assgnment ,,, bosan lahh .. stressss ....

hmm .. okay lah .. gudnite . doakan aku tak sedih2 lagi . huhu :)

No comments:

Post a Comment

leave a comment :)