Friday 31 August 2012

cuti sudah habis :'(

hai u alls . ngee :P

pejam celik pejam celik dah nak habis cuti midsem + raye 2 minggu ..
nak kate enjoy, bole laa.. enjoy laa sebab aku dapat tido atas katil kesayangan aku tuh . hehe 

cutii ni xde la aku banyak sangat keluar . setakat berjalan raye tu ade la ..tapi xde la selalu sangat . aku banyak menghabiskan masa di rumah . spend time ngn family . hehe *padahal takde geng nak keluar :P

assignment ? erk.. sabtu ker ahad ke aku buat laa. hehe . malas la baru buat sikit .. xde jawapan . tu yg aku geram..... esok bergerak balik ke KSKSB tercinta .. tercinta ... huh !

------------------------------------------------------------------------------------
tadi tengah sembang2 ngn mak ..

aku     : mak, ade kawan ya nie, die cantik sgt . tapi pkwe die x ensem .. ramai yg kutuk2 ...

emak   : mane pakwenye nak tengok ...

aku      : (tunjukkan gambar kat fb)

emak   : biarla tak hensem pon . janji hatinye baik .. solat jaga , penyabar , tak panas baran , boleh tolak
             ansur, lagi pon senang hati takde sape nak ngurat pakwe die tuh .. kan tak hensem ..

aku      :  ha'ah . hehe . betul gak . ;p


emak   : HENSEM DI MATA TAPI MENYAKITKAN HATI NAK BUAT APE ..

aku      : speechless . wow . hebatnye mak aku berkata kata . hee :)

---------------------------------------------------------------------------------

pasni balik kskb da  busy , aku nak study .. xnak dah main2 lagi . exam getting near. waaaa ..
tiada masa untuk bercinta maybe . haha . masing2 dah ada komintmen dalam pelajaran .. :))

lepas tu dah praktikal . wow . klang again . pindah lagi . warhh . YA ALLAH berilah aku kekuatan . mental dan fizikal .. :)

okay lah , got to go , bye ..

missyoufarith <3

gambar raya . rasanya kami 3 org je yg enjoy



2 comments:

  1. hai kak:) selamat hari raya.. kenal kita lagi tak?:)

    ReplyDelete
  2. haii ,. mesti lah kenal .. selamat hari raya jugak .. lame x dgr khabar :)

    ReplyDelete

leave a comment :)