Sunday 23 September 2012

exam fever :'(

asalammualaikum .

based on the title above, minggu nie exam ! yeay . OSCE dah lepas . CPR pon dah lepas .  OSCE aku tak tahu la ape yg aku merapu mase tuh . hancuss ! CPR lak boleh laa tahan . nak kate perfect, aku mcm tersangkut sikit kat infant choking . tapi overall okay laa .

yang aku nak cerita nie , pasal exam bertulis  . esok anatomy + pharmaco . tadi aku rasa aku study paling lame ar . haha . goyang gak aku .. risau nak fail .. hmm . padan muke , dari awal x nak study . hambekk engkau . haha ..

malam nie aku nak study anatomy . sampai kul bape tah boleh habis aku pon  xtahu . ouh damn !
tapi ... midsem jer pon .. haha .

seriuously aku stresss !


semoga aku di permudahkan untuk menjawab soalan2 :))


minggu lepas aku gembira sangat sebab 2 minggu berturut , 2 hari berturut aku dapat jumpe dgn cinta hati. hehe :))

yela. pasnie da x dapat jumpe dah . mungkin . next week aku dah pindah klang . nak praktikal dahh . cuti seminggu sekali .. hurmm .. :'(


<3 <3


letak satu gambar jela . hee. internet sangat lembab :)


last post . aku suka ayat nie :)



INSYAALLAH  sy akan mencuba menjadi yg terbaik :)) <3 <3

mood : rindu my family , rindu abg , dah lame x jumpe abg .. nak jumpe bby dia .. bile laa boleh jumpe .. :'(

No comments:

Post a Comment

leave a comment :)