Thursday 16 June 2011

going to KUANTAN....

tomorrow, we re going to KUANTAN...GUESS WHAT?
  ingat aku suka ke?? haha..

NOT REALLY...

sebab bukan pergi melancong pon....pergi rumah kak long punya akk lah i guess...coz emak dia sakit...
errgh! mesti x selesa duk rumah orang...alah..nak buat macam mane kan..aku dok dengan abg..kena lah follow...lagi pun aku x pernah pegi kuantan lagi..nak tengok lah..mane lagi bez..melaka or kuantan...
but i think melaka is the best!
HAHAHA!

ERMM..rasa macam nak balik melaka...mak cakap bnyak surat tawaran kat rumah..but i think of coz lah dari IPTS...tapi aku nak tengok jugak la kan...ajai pulak nak suruh aku teman dia operate gigi dia 27 ni..macam mane eh....
kalau balik melaka dah xde internet dah..;(
 adeh..gi mana nih.....??

No comments:

Post a Comment

leave a comment :)