Monday 13 June 2011

perasaanku...

hari ni,,aku gembira lah jugak..sebab benda yang aku inginkan selama ini, aku dapat...YEAHYEAH!
 HAHAHA....syukur ALHAMDULILLAH..
erm.sekarang aku dekat tg malim..rumah abg....semua tanye,bila nak balik melaka??
jawapan aku, ENTAHLAH..... aku dok melake x de internet ah....huhu....
erm..ape aku nak cakap ek....
kenape ade sorang kawan fb aku hilang? aku search name dia x de pon....alah....
xkan lah pegi london fb nak delete kot...
erm...dia baik..aku suke kawan dgn dia...harap2 dia contact aku balik lah...if u bace blog  i nih, u contactlah i semula yer..^^

erm..kalu lelaki 2 xnak buat in relationship kat fb ngn gf dia sebab pe ek??
bagi aku, sebab dia ade bnyak skandal...erm.entah lah..x faham lah! huhu.....
ok lah..bye....

No comments:

Post a Comment

leave a comment :)