Friday 10 June 2011

melaka tetap dihati..;)

hari ni ak last di shah alam...and esok nak pergi rumah abang kat tg malim..mybe ak dah jarang online kot..huhu..sebab rumah abang x lah boring sangat....;)
skejap jer dah 2 minggu aku kat sini....duk rumah abang pon aku x tahu nak duk brape lame..
.hah, aku dah start rindu MELAKA,
rindu RUMAH
,rindu MOTOR...
dah lame giler aku x bawak moto..huh! rimdu giler lah.....
KAWAN2 , dah lame x lepak2...yelah..korang semua dah ade keje masing2...dah smbung belajar....aku jer masih di awang-awangan....haha....and paling aku rindu yelah anak2 aku kat rumahh...(kucing aku lahh) hehhe..alah..rindunyer pada opet. mot mot, kecik and baby dia yang belum aku letak name....x tahu lah kot2 mak dah letakkan name..hehe....
erm..entah lah...aku rase sekarang hidup aku kosong....entah lah......
mggu depan result rayuan kuar.....tapi aku x rase pon yg aku akan dapat...
aku x de kayakinan dah..........
aku x menGharap sangat....
tapi kalu aku dapt course yang aku minat,ALHAMDULILLAH..besyukur kepadaNya....
aku x kanlah nak sia2kan peluang yang ade ni......
eh3, aku rase aku nih da out of topic lah..hahhaha....xpelah..
ONLY THE BEST CAN WIN..=D

No comments:

Post a Comment

leave a comment :)