Tuesday 7 June 2011

aku adalah aku.....

sebenarnye malu gak lah....nak wat blog ni..sebab nanti mesti abg and akk aku bace..haha..malunyer..

ok lah..bagi aku, tahun ni adalah tahun yg palingggg x best bagi aku.....nak taw sebab ape???
 1st, ak baru break ngan bf aku...
2nd, result spm aku yg damn teruk...! hinggakan aku mnangis semasa ambil result...
3rd,aku x dapat masuk mane2 tmpat dalam ipta....yg paling aku minat sekali MATRIKULASI,,then, UITM.. tapi semua aku x dapat....aku mula2 nak jadi doktor....tapi....sebab ak rase ak x pandai...so, ak nak jadi nurse je lah...bole keja kat arab saudi...wow! lumayann....=D ..
tapi...semua ak x dapat....sedih gila..ak masuk form 6 selama 2 minggu....tapi seriously aku x da hati langsung....dah la masuk kelas sastera...then, mane arah yg aku nak pergi nanti? xkan nak jadi cikgu.NO WAY! ak dah la panas baran..haha...kebetulan ak dapat politeknik (ak x minat sangat pon.)..dapat course mechanical engineering pulak tuh! haizz..ak dah la x taw lgsung semua itu....tapi nasib baik intake disember...dapat lah ak tggu result rayuan upu and ak nak buat UITM 2nd intake application....
ajai cakap rayuan uitm susah nak dapat....so..ak pon rase sepaerti putus asa......argghh....ak sedih gila...kawan2 semua da smbung belajar....dapat matrik..uitm...aku?? masih lagi tanam anggur.....ya Allah,,tolonglah berikan ak satu peluang lagi untuk menebus kesilapan aku....aku x nak kecewakan lagi emak, apak, ajai and abg atas kegagalan aku...ak da kecewakan mereka dalam kegagalan ak  dalam spm...ak nak tebus semula,,,,,berikan ak peluang ya Allah...

No comments:

Post a Comment

leave a comment :)