Monday 6 June 2011

hancur hatiku....

ok lah..since aku ni baru je buat blog...aku nak la kongsi ngn korang pasal hidup aku.....
aku sebenarnya ade bf..tapi aku clash ngn dia about 3 months ago.....ak kapel ngn dia da lame dahhh...since aku form1,,and he form3,,HAHA! sweet...zaman remaja aku habiskan dgan dia jer,,....so, mknenyer ak couple ngn dia kiranya dah 5 tahun kan.....lame kan?2 lah..ak fikir aku akan selamanya dgan dia,,,sampai jinjang pelamin....(cehh,kecik2 dah gatal) sbb aku syg kat dia sebab dia selalu dgar masalah aku..even dia x boleh selesaikan...ak rase dialah yg paling byak tolong aku...aku sayang dia..lama beb,.mane x sayang kan....tapi...ku sangkakan panas sampai ke petang..rupanya hujan ditengah hari......
sejak dia sambung belajar kat egypt..aku rasa sunyi.....dah jarang call aku...dah x msg..yalah kan...mesti lah mhal.....bila call suara sekat2....aku pon hangin lah...aku pon x tahu..knp aku ni panas baran sgat,,,padahal bkan salah dia pon...line internet kat egypt 2 yg gila.....aku x sedar.,,yg dia berusaha nak cakap ngn aku.tapi aku marah2 dia..aku x hargai dia,,,jahatkan aku??

No comments:

Post a Comment

leave a comment :)