Monday 6 June 2011

segalanya bermula bila..........

segalanya bermula bila dia cakap...family dia nak bakal menantu doktor,,and anak doktor gakk..demand gila...
so, aku dengan automatiknya bukan lah pilihan....so, lepas dia cakap mcm 2, ak cuba nak jauhkan diri aku dari dia...aku x layan dia sngat..aku cakap kat dia..ak syg dia sikit jer....(padahal dalam hati aku.,tuhan je lah yg tahu..)sbb aku tahu...hubungan ak degan dia x kan kemana kan?

aku ingat aku cukup kuat..nak tempuh semua ni...
sampai satu tahap ak rase, aku dah bersedia dah untuk ditinggalkan.....
tapi...dia balik mlaysia...sebab egypt ade rusuhan...dia start layan aku mcm dulu2...call,msg...same cm dulu....
dia nak jmpa ak...tapi aku x nak jumpa dia....tapi hati aku meronta2 nak jmpe dia....tapi aku dgan beraninya cakap ak xnak jumpa dia...sebab aku x nak syg dia lebih2,.nak buat ape...theres no point pon relationship kteorg ni..seba aku rase aku ni dah cukup kuat nak tempuh semua nih...

No comments:

Post a Comment

leave a comment :)