Tuesday 14 June 2011

YA ALLAH, BANTULAH AKU....

YA ALLAH..bantulah aku.....aku x tahu kenapa aku jadi macam ni....
kenapa aku rasa hidup aku kosong??
ya allah...jadikanlah aku insan yang bersyukur.....
jadikanlah aku insan yang kuat semangat untuk menempuh semua dugaanMu ....
pulihkan semangat aku yang hilang.....jadikanlah aku insan yang lebih baik dari dahulu....
kurniakan aku kesabaran.....
JANGAN MUDAHKAN AKU UNTUK JATUH CINTA LAGI..
AMIN YARABBAL ALAMIN....

ESOK by 12 pm. result rayuan akan keluar...
and aku semestinya berharap ape yg aku mohon akan dapat..tapi aku xde confident pun yg aku akn dapat....
level of confidence aku ZERO.
entahlah..kenapa dengan aku ni???
macam xde semangat jer....oh come on rozie, chill up lah....
kenapa ni?? erghhh!blurr.....
 maybe aku perlukan someone ......
sape sSOMEONE?
ENTAHLAH.....

No comments:

Post a Comment

leave a comment :)